محمد اسفندیاری پارسا
محمد اسفندیاری پارسا

Actual%20Window%20Minimizer دانلود نرم افزار مدیریت حرفه ای پنجره های ویندوز Actual Window Minimizer 7.5.1

Actual Window Minimizer 7.5.1 یک نرم افزار کاربردی جهت مدیریت حرفه ای پنجره های فعال ویندوز می باشد. حتما تا بحال شده است که تعداد زیادی از پنجره ها اعم از پوشه ها و برنامه ها را باز کرده باشید و تسکبارتان پر شده باشد از پنجره های باز و فعال ، و این شلوغی اذیتتان کرده باشد. نرم افزاری که در این پست اماده کرده ایم یک نرم افزار بسیار کاربردی برای مینیمایز کردن پنجره های ویندوز می باشد. با استقاده از این نرم افزار شما تنها با یک کلیک میتوانید پنجره های خود را به windpws Try خود انتقال دهید . بعد از نصب و فعال سازی تنظیمات دکمه ای در نوار ابزار شما در کنار سار دکمه ها در گوشه پنجره های شما قرار میگیرد که با کلیک بر روی ان پنره شما به قسمت اطلاع رسانی ویندوز شما یا همان windpws Try انتقال پیدا می کند. بعد از رفتن پنجره به قسمت windpws Try به عنوان یک ایکن کوچک برای شما نمایش داده خواهد شد و شما در هر زمان که به ان احتیاج داشته باشید میتوانید باز کرده و استفاده نمائید. این عمل به شما کمک می کند تا در فضای نوار وظیفه و دسکتاپ خود صرفه جوئی نموده و از انها به شیوه ای کارآمد تر استفاده نمائید.

  برخی از ویژگی های این نرم افزار :

 

دسترسی سریع به توابع سیستم مخفی از طریق دکمه های اضافی در نوار عنوان هر پنجره

ابزار ویژه برای سیستم های چند مانیتور

قابلیت رومیزی مجازی ویندوز

توانایی برای باز کردن پنجره تنظیمات برای تنظیمات پنجره خاص و یا خروج را با دوبار کلیک کردن بر روی آن

و …




ارسال توسط محمد

WebcamMax

WebcamMax 7.7.3.2 نام نرم افزاری حرفه ای جهت مدیریت وب کم می باشد. امروزه ارتباطات اینترنتی رو به افزایش می باشد، از این رو کاربران همه روزه به دنبال ازار جدید برای ارتباطات خود می باشند. ارتباط تصویری از وب کم یکی از رایج ترین ارتباطات دنیای مجازی می باشد. نرم افزاری که در این پست برای شما عزیزان اماده نموده ایم نرم افزاری حرفه برای کار با وب کم می باشد که مجموعه ای از ابزار پیشرفته را در خود جمع کرده است.با استقاده از این نرم افزار شما میتوانید به وب کم خود افکت های زیبا و شگفت انگیز اضافه نمائید. همچنین این نرم افزار قابلیت استفاده بصورت پیش فرض در برنامه های کاربردی مانند ICQ, AIM, MSN, Camfrog, Skype, Paltalk, Yahoo, ANYwebcam, Stickam را دار می باشد. از دیگر قابلیت های این نرم افزار میتوان به ظبط و ذخیره ویدیو اشاره کرد. میتوانید بعد از ظبط فایل مورد نظر را در شبکه های اجتماعی یا YouTube یا سایت شخصی خود منتشر کنید. همچنین از قابلیت های منحصر به فرد این نرم افزار میتوان به دریافت همزمان چند تصویر و ضبط آنها اشاره کرد. از جمله ویژگی های این نرم افزار میتوان به وجود بیش از 1500 افکت پیش فرض ، قابلیت اضاه کردن متن های شناور و قاب حاشیه به وب کم خود ، قابلیت سوئیچ سریع بین وب کم مجازی و وب کم واقعی ، ضبط ویدئو ، قابلیت کنترل لرزش تصویر و ... می باشد.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

کتاب الکترونیکی آموزش تصویری کار با Word 2007

 
در این کتاب الکترونیکی با نکته ها و شیوه های کار با نرم افزار ورد 2007 را خواهید آموخت. این کتاب که با فرمت PDF می باشد، بصورت تصویری به تمامی نکات مربوط به کار با این برنامه را به شما آموزش می دهد. در صورتی که آشنایی چندانی با این برنامه ندارید، با خواندن این کتاب الکترونیکی با چگونگی کار با این برنامه آشنا خواهید شد و می توانید به آسانی از آن استفاده نمائید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد

CG_Graphic_No_32.jpgمطالب این شماره:
سرمقاله
آموزش
توپ درخت کریسمس
ایجاد متن درخشان
ساخت یک متن زیبای چمنی
مسابقه
اعلام نتایج مسابقه تایپوگرافی سی جی پرشین
پرونده ویژه
آشنایی با انواع طراحی دست در انیمیشن
آشنایی با وانواع حالات چهره در انیمیشن
ساخت یک پسر خندان
عکاسی
نقد و بررسی دوربین W380 سونی و ۲۱۰LS کانن
دیگر آموزش
خلق یک فتوافکت زیبا
انیمیشن
معرفی انیمیشن های سال 2011

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید ...



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
کتاب آموزش وردپرس از مبتدی تا فوق حرفه‌ ای
 
مترجم : حسین میری
ویراستار : حسین میری
تصویرسایزی : سید محمود بنی هاشمی
 
آیا همیشه خواسته­اید که یک سوپراستار وبلاگنویسی باشید؟ یا صرفا می­خواهید مسیر حرکت خود، و روش کار را  از سایت WordPress.com بیاموزید؟
در هر صورت، آدرس را درست آمده­اید. در ۱۰ سطح سریع از یک وبلاگنویس تازه­کار به یک استاد وبلاگنویسی تبدیل شوید.
موضوعات این کتاب در ۱۰ بخش با عنوان‌های متنوع می‌باشد، شما در این کتاب با نحوه کار کردن با سایت وردپرس و خدمات
اکنون شما همه تنظیمات را انجام داده و برای شروع کار آماده¬اید. حالا زمان آن است که درباره موضوع بلاگتان تصمیم بگیرید.
بلاگنویسی نیاز به تمرکز دارد. شما می¬خواهید در چه زمینه¬ای فعالیت کنید؟ بیایید نگاهی به موضوعات کلی بلاگنویسی بیاندازیم:
 
    * فوتوبلاگها که تقریبا به طور کامل از تصاویر تشکیل یافته­اند و معمولا بر یک موضوع متمرکز هستند: معماری، طبیعت، و غیره.
 
    * بلاگهای مربوط به اخبار و شایعات که اغلب از تصاویر یا ویدئوهایی که در محیط آنلاین یافته اند به همراه محتوای مکتوب جذاب یا قابل­توجه عموم استفاده می­کنند.
 
    * بلاگهای مربوط به غذاها که معمولا شامل دستور­العملهای پخت و تصاویر گام به گام درباره نحوه پخت غذاها (با یا بدون توضیحات) هستند.
 
    * بلاگهای مربوط به حیوانات خانگی که شامل تصاویر، ویدئوها و محتوای مکتوب درباره حیوانات خانگی هستند
 
    * ویدئوبلاگها یا "vlogs" که به طور معمول یادداشتهای ویدئویی هستند که از سراسر جهان گردآوری شده­اند.
 
    * بلاگهای شخصی که می­توانند موضوعات بسیاری داشته باشند، ولی باید روی یکی از عناصر زندگی­تان متمرکز باشند: خانواده­تان، شغلتان، باورهایتان، و غیره.
 
    * و انواع دیگر - پیشگام سرافراز خلق نوع جدیدی از بلاگها باشید!
 
شاید نگاهی به محبوبترین بلاگها در WordPress.com مفید باشد. می­بینید آنها چگونه بر زمینه­ای متمرکزند؟ این محبوبیتشان تصادفی نبوده است.
"قدرت تخیل، ما را نامحدود ­می­سازد."جان مویر (John Muir)
به کمک بیشتری نیاز دارید؟ این تمرینات را امتحان کنید.


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
ترفند اجراي فايل RMVB در نرم افزار KMPlayer
حتمآ اکثر شما نرم افزار معروف KMPlayer را ميشناسيد و براي پخش فايل هاي  صوتي و تصويري خود در کامپيوتر از آن استفاده مي کنيد. اين نرم افزار  ميتوانيد موزيک و فيلم ها را که با فرمت هاي مختلفي هستند بدون نياز به نصب کدک پخش و اجرا کند از  همين رو در سراسر جهان از طرفداران بسيار زيادي برخوردار است. اما اين نرم  افزار داراي يک ضعف بسيار کوچک در مقابل امکانات و قابليت هاي فراوان خود  مي باشد و آن هم ناتواني برنامه در پخش فايل هاي ويديويي با فرمت RM و RMVB مي باشد. همانطور که مي دانيد اين فرمت يکي از فرمت هاي فشرده فايل هاي  ويديويي است که امروزه برخي از سايت ها براي فشرده سازي فيلم هاي چند صد  مگابايتي از آن استفاده مي کنند. در پست امروز وب سايت ميهن دانلود ترفندي را برايتان آماده کرده ايم که با کمک آن به راحتي مي توانيد فايل هاي با  فرمت RM و RMVB را در نرم افزار KMPlayer اجرا کنيد. با استفاده از اين  ترفند نرم افزار پلير شما ديگر بدون هيچ مشکلي فرمت هاي RM و RMVB مانند  ساير فرمت هاي تصويري بدون هيچ مشکلي اجرا خواهد نمود. جهت مشاهده ترفند به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
 راه حل های رفع ارور اکسترکت فایل های فشرده

" راه حل های رفع ارور اکسترکت فایل های فشرده:" 1- پسورد را به صورت دستی و به صورت حروف کوچک وارد نمائید.رمز تمامی فایل هایی که در وبسایت میهن دانلود، برای دانلود قرار گرفته اند www.mihandownload.com می باشد. 2- در صورت برخورد با ارور طولانی بودن کاراکتر ، اسم فایل را عوض کنید. 3- هنگام اکسترکت فایل هایی که چند بخش دارند،اول تمام بخش ها را در یک پوشه قرار دهید و سپس اقدام به اکسترکت از اولین پارت کنید. 4- به خاطر داشته باشید که پیام CRC failed همیشه به دلیل این نیست که فایل RAR دانلود شده خراب می باشد در صورت برخورد با ارور CRC Faild ، فایل ها را با Winrar باز کرده و Alt+R زده تا فایل ها Repair شوند.همه فایل ها 5 % ریکاوری دارند. 5- هنگامی که نتوانستید به هیچ وجه فایل های RAR را اکسترکت نمائید،فایل RAR را در یک سیستم دیگر نیز اکسترکت کنید؛ممکن است به دلیل وجود بدسکتور در سیستم شما، فایل RAR اکسترکت نشود. 6- در آخر اگر روش های بالا جواب نداد ،فایل یا پارت خراب را دوباره دانلود نمائید. ******************************************************************* "نکات ضروری برای دانلود بهتر فایل ها:" 1- برای دانلود فایل ها حتما از یک نرم افزار مدیریت دانلود استفاده نمائید. برای دانلود نرم افزار "Internet Download Manager" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود نرم افزار "Flash Get" اینجا را کلیک نمائید.
2- تمامی فایل هایی که برای دانلود قرار می گیرند توسط نرم افزار وین رار فشرده می شوند. برای دانلود نرم افزار "WinRAR" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود نرم افزار "Winzip" اینجا را کلیک نمائید.
3- برای مشاهده ی سریع و با کیفیت وبسایت ها پیشنهاد می شود از مرورگر های زیر استفاده نمائید. برای دانلود مرورگر وب "Mozilla Firefox" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود مرورگر وب "Google Chrome" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود مرورگر وب "Internet Explorer" اینجا را کلیک نمائید.
4- توصیه می شود جهت مشاهده ی مناسب صفحات وب،همیشه آخرین نسخه ادوب فلش پلییر را داشته باشید. برای دانلود "Adobe Flash Player" اینجا را کلیک نمائید.
5- برای مشاهده ی بهتر فایل های صوتی و تصویری پیشنهاد می شود از پلیر های زیر استفاده نمائید. برای دانلود پلیر "KMPlayer" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود پلیر "VLC Media Player" اینجا را کلیک نمائید.
6- برای رایت و بارگذاری فایل های ایمیج،پیشنهاد می شود از نرم افزار های زیر استفاده نمائید. برای دانلود نرم افزار رایت فایل های ایمیج "UltraISO" اینجا را کلیک نمائید. برای دانلود نرم افزار بارگذاری فایل های ایمیج "DAEMON"  بدون نیاز به رایت اینجا را کلیک نمائید.



ادامه مطلب...
ارسال توسط محمد
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 70
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 269
بازدید کل : 37749
تعداد مطالب : 308
تعداد نظرات : 16
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


blank">استخاره آنلاین با قرآن کریم

فال حافظ

تعبیر خواب آنلاین



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب



بازی آنلاین




جاوا اسكریپت

تماس با ما تماس با ما

.

Google

در اين وبلاگ
در كل اينترنت


چت


 
فال انبیاء

جاوا اسكریپت

*
*
*
*
*
*
*
face=Tahoma>

Airfield Mayhem کد بازی جذاب و ه
بازی آنلاین پرندگان خشمگین

قشم آنلاین